Zdeňka Kusalová



keliska99@email.cz

Sbírka víček pro Zdeničku

Finanční prostředky z víček použijeme na kompenzační pomůcky které ulehčí život s handicapem :).
Už se nám za pomoci hodných lidí podařilo sehnat finanční prostředky na nový vozík který již mám  :).
Tak doufám že budete sbírat s námi i dál :) DĚKUJEME

Sběrná místa:

Základní škola Antonína Sochora,Duchcov

mateřská škola Moravské Bránice
ZŠ a ZUŠ Školní 246 Petřvald
ZŠ Rychvald, přís.organizace
Česká spořitelna Orlová
OBI Haviřov

TK Kmit Orlová
Slezská univerzita v Opavě
Centrum pro rodinu a sociální péči z. s. Ostrava
ZŠ U Kapličky 959, Orlová - Lutyně
Základní škola Školní 862 , Orlová -  Lutyně
ZŠ  Slezká 850 Orlová-Poruba
Mateřská škola Na Vyhlídce 1143 Orlová - Lutyně
Střední škola a Základní škola, Havířov - Šumbark
ZŠ a MŠ Bohumín na tř. Dr. E. Beneše
ZŠ Ke Studánce 1050 Orlová-Lutyně
Základní škola Stěbořice  , okres Opava
Základní škola Orlová - Poruba Jarní 400
Základní škola a mateřská škola Ostrava-Zábřeh, Horymírova 100, příspěvková organizace
Domov seniorů Havířov, příspěvková organizace - Domov Luna
Penzion Hnízdo Snů,Hradec Kralové
Kamarádi z Turistického oddílu Buntaranta
Asociace rodičů a přátel zdravotně postižených dětí v ČR, z.s. Klub PAPRSEK - Vyškov
Hospoda Pětník , Petřvald
ZŠ Žákovská Havířov, MŠ Sukova Havířov
ZŠ a MŠ Ostrava, Ostrčilova 10
Základní škola Marie Pujmanové 17/1151 736 01 Havířov

Základní škola Karla Dvořáčka 1230 Orlová Lutyně

Mateřská škola,Mitušova 90,Ostrava-Hrabůvka

Základní kynologická organizace č.038 Havířov-Bludovice

Studenti vysokoškolských kolejí Neředín

Muzeum ve Studénce

Střední školy Dakol

 

 

Nevyčítej životu, co ti nedal, ale uč se oceňovat, co ti dal.

 

Lev Nikolajevič Tolstoj
 

 

Jemná motorika -9 let neskutečné dřiny abych se naučila psát a kreslit.

16.02.2016 19:17

 

 

Už před nástupem do školy se vědělo, že psaní bude hned na začátku" problém".

Obloučky, obtahování různých šneků v první třídě bylo za trest...

To ani nemluvím o psaní čísel  zrcadlově: D

 Mamka skoro pořad lítala s gumou v ruce a gumovala a gumovala  ...

 Později psaní písmen pod řádkem ,neustálé vysvětlovaní mamky, p. asistentky a  p.učitelky, že to musí být na řádku ne pod  linkou..

Chvála bohu tohle všechno  mám(e)  zasebou .

A jak jsem na tom se psaním dneska? Pořad píšu do velkých linek,(zatímco děcka mají takové ty normální užší linky) píšu tužkou, zatímco děcka mají  hotové celé cvičení já píšu třeba ještě pořád jednu větu.

A malovaní? Asi  tak jsem ráda že postavičky mají krk, docela dobře nakreslené ruce, nohy

A že když se soustředím tak nepřetáhnu ani omalovánku.

Jiní by to v mém věku brali jako dávnou samozřejmost!

Jiní ví kolik za tím vším je letá práce..